Turkcell T40

Çok Yakında Çıkacak Olan Yeni Turkcell Telefonu.


Bu henüz piyasaya sürülmediğinden dolayı yorum yapmak iyi değil ama ben Turkcell MaxiPlus 5 kullanıcısı olarak eğer bu çıkacak telefonda Turcell MaxiPlus5'e benziyorsa hiç almamanızı tavsiye ederim. Özellikle bir güncelleme yaptım ve o gün bu gündür telefon kafayı yemiş durumda ama tabi bu biraz daha iyiye benziyor. Ben almamaktan yanayım bir daha pişman olmak istemiyorum. Sizlere de pek tavsiye ettiğimi söyleyemem yine de siz bilirsin. Hep beraber telefonun çıkmasını bekliyoruz.

Etiketler :

Yorumları göster
Yorumları gizle

10 yorum:

  1. Sakın kanıp almayın ha :D

    YanıtlaSil
  2. Adsız9/14/2013

    Olum turkcelden telefon mu alınır la :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz Bi kere yedik o kazığı :)

      Sil
  3. Tukcellde telefon yapıyor bi biz yapamadık :D

    YanıtlaSil
  4. Bedava verseler yine almam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bedava verseler ilk sen alırsın bence dostum :D

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Adsız9/14/2013

    TGIRK :D ZZaten okul açılıyo evlat acısı gbi.

    YanıtlaSil

OoOoOo kimleri görüyorum!

Bloğuma hoşgeldin değerli misafirim. Sana küçük bir haberim var!

Sen de beni Instagram'dan takip ederek en yeni gelişmelerden haberdar olabilirsin.

HEMEN TAKİP ET!

×