Yenilendik


Evet değerli takipçilerimiz ben Muhammed Said Koca yenilikçi biri olduğumdan dolayı hep aynı temadan gerçekten sıkıldım biraz yenilik yapalım dedik ve bu temaya geçtik. Temayı gerçekten sevdim sevmediğim bir kaç yanı var ama bazı paylaşımlarda resimleri göstermemekte inşallah o sorunu da en kısa zamanda gidereceğiz :) İnşallah sizlerle birlikte daha çok yenilikler yapacağız ve yeni gönderiler paylaşacağız.

Buraya Dikkat ------------> Bu Tema Bizim Kodlamamız Değildir Ancak Entegre Bana Ait. Yani Bir Kaç Yerde Oynamalar Yaptım. Temayı Türkçe Uyarlamaya Çalıştım. Beğenmediğim Yerleri Kaldırdım. Sitesine Girip Bakarsanız Zaten Farklar Olduğunuz Anlarsınız. 

Etiketler :

Yorumları göster
Yorumları gizle

9 yorum:

  1. HELAL SÜPER DEVAM :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel moral verdin kardeşim. :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bu tema daha mı iyi ?

      Sil
    2. Şimdilik iyi ama daha iyilerini gördüm.

      Sil
    3. İyi diyorsan sevindim inşallah bir gün daha iyilerini de yaparız. :)

      Sil
  3. Adsız9/29/2013

    Bu teman daha iyi knk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam knk da sanki diğeri daha iyi gibiydi ha? :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

OoOoOo kimleri görüyorum!

Bloğuma hoşgeldin değerli misafirim. Sana küçük bir haberim var!

Sen de beni Instagram'dan takip ederek en yeni gelişmelerden haberdar olabilirsin.

HEMEN TAKİP ET!

×