Counter Strike Yeni Haritalar Ekledi

Efsanevi oyunun Online versiyonu için çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Yeni haritalar yayında. Günümüzün en çok oynanan oyunları arasında ilk sıralarda yer alabilecek kapasitedeki Counter Strike oyununun geçtiğimiz günlerde Online versiyonu piyasaya sürülmüştü. Eski sisteme göre sunucular ile işlev görürken, yeni oyunda ise tamamen online bir düzen oluşturuldu. Binlerce insanın hergün oynadığı Counter Strike Online oyunu yeni güncellemeleri ile kendisini yenilemeye devam ediyor.

Yeni gelen güncelleme ile birlikte oyuna iki adet harita eklendi. Oyunda yer alan “Klasik” ve
“Team Deathmatch” modları için gelen bu iki haritanın isimleri de bizleri heyecanlandırmayı başardı. “Hong Kong” ve “Siena” isimli bu yeni harita ile dünya turuna çıkıyorsunuz. Haritaların işlevleri oldukça iyi entegre edilmiş durumda.

Bence böyle bir yenilik yapması çok iyi olmuş. Çünkü tahtını sallamaya çalışan bir sürü oyun var bunlara karşı bir şeyler yapması lazımdı ve Counter Strike kendisinden bekleneni yaptı.

Etiketler :

Yorumları göster
Yorumları gizle

8 yorum:

  1. Ne yapalım pampa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirme amaçlı paylaştım bir şey yapmanı beklemiyorum. ;)

      Sil
  2. iyi ama artık çoğu kişi bu oyunu oynamayı bıraktı çünkü s2 ve pointbloank gibi oyunlar var onlar daha iyi gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın dostum işte bu yeni haritalar da onlardan dolayı bence rakiplerine karşı boş durmadığını göstermek için. :)

      Sil
  3. cs pek oynamam ama severim. sadece int cafelerde oynarım o kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir. Sevmeye bilirsin tabi.

      Sil
  4. dust ve jail tercihimdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dust mapını seviyorum ama jaili pek sevmem. :)

      Sil

OoOoOo kimleri görüyorum!

Bloğuma hoşgeldin değerli misafirim. Sana küçük bir haberim var!

Sen de beni Instagram'dan takip ederek en yeni gelişmelerden haberdar olabilirsin.

HEMEN TAKİP ET!

×