Dr.Driving Apk (Para Hack)

Dr.Driving ilk çıktığından beri Market'te ilgiyi üstüne çekmeyi başardı ve kısa sürede sevilen bir oyun haline geldi.Ve bunun en önemli unsuru,her telefonda çalışabilmesi.Dr.Driving'i mutlaka oynamışlığınız vardır ama yinede kısa hatırlatma yapayım.Oyunda size verilen görevleri tamamlıyorsunuz.Hız yapma,otobanda gitme görevleri gibi.Tabi bunları yaparken dikkatli olup hiç çarpmamalısınız yoksa bölüm başına dönersiniz.Sınırsız para ile istediğiniz kadar araba alıp,geliştirebilirsiniz.Keyfini çıkarın.

Etiketler :

Yorumları göster
Yorumları gizle

15 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Üslubun pek iyi olmasa da eyvallah.

      Sil
  2. android tel yokki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum android telefon olmazsa olur mu ya?

      Sil
  3. yükledim tele

    YanıtlaSil
  4. O Numara Kardeşim Eline Sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kardeşim :)

      Sil
  5. Indiremedim yardim edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Said hocam çok güzel olmuş eline sağlık

      Sil
    2. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Yok ama yanlış hatırlamıyorsam güncellenebiliyordu :)

      Sil

OoOoOo kimleri görüyorum!

Bloğuma hoşgeldin değerli misafirim. Sana küçük bir haberim var!

Sen de beni Instagram'dan takip ederek en yeni gelişmelerden haberdar olabilirsin.

HEMEN TAKİP ET!

×