WhatsApp



Android cihazlarınız üzerinde kullanabileceğiniz WhatsApp uygulamasının sahip olduğu çapraz platform desteği sayesinde, arkadaşlarınız hangi akıllı telefonu kullanıyor olursa olsun onlarla ücretsiz şekilde mesajlaşabilirsiniz. 

Tüm akıllı telefonlar ve tabletler üzerinde kullanılan WhatsApp sayesinde, arkadaşlarınızla, ailenizle ve diğer tüm sevdiklerinizle iletişim halinde kalmak oldukça kolay. 

Uygulamaya sahip olan tüm arkadaşlarınızla ücretsiz mesajlaşabileceğiniz, fotoğraf ve video paylaşımı yapabileceğiniz, sesli mesajlar gönderebileceğiniz, konum bilgilerinizi paylaşabileceğiniz, grup sohbetleri gerçekleştirebileceğiniz ve çok daha fazlasına sahip olabileceğiniz WhatsApp, dünya genelinde en çok kullanılan mesajlaşma uygulamalarının başında gelmekte.

WhatsApp bekleneni tam olarak karşılamamasına rağmen oldukça kullanışlı. Tek sorunu ücretsiz çağrı gönderme özelliğinin olmaması.

Etiketler :

Yorumları göster
Yorumları gizle

12 yorum:

  1. Anlamadım çünkü okumadım. Ama iyi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WhatsApp diyorum ne kadar yararlı :D

      Sil
  2. Telefonum olmadığı için bilmiyorum :D

    -Berke ;)

    YanıtlaSil
  3. yükleyince ücret olarak 50 kr alıyor ln bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir o bir de süreli olmasa harika bir şey.

      Sil
  4. WhatsApp kullanıyorum ve memnunum :)

    YanıtlaSil
  5. Kaliteli bi app

    YanıtlaSil
  6. ßenden ŞimdiLik alMıyooo (:


    Okan Karayılan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yıl ücretsiz kullanım hakkı var ancak bir yıllık süre dolduğu zaman ücret alamaya başlayacaktır

      Sil

OoOoOo kimleri görüyorum!

Bloğuma hoşgeldin değerli misafirim. Sana küçük bir haberim var!

Sen de beni Instagram'dan takip ederek en yeni gelişmelerden haberdar olabilirsin.

HEMEN TAKİP ET!

×