İtalyan İsi


Geçen günlerde Show TV'de yayınlanmıştı bu filmi ilk kez orada izledim. Harika bir film seveceğinize garanti veriyorum. Keyifli seyirler. Film eski ama izlenmeye değer.

İtalyan İşi, 1969 yılında Michael Caine’in başrolü canlandırdığı, Peter Collinson yapımı filmin, bu kez Mark Wahlberg, Charlize Theron ve Edward Norton’dan oluşan bir oyuncu kadrosu ile yeniden beyaz perdeye aktarılmış versiyonudur. 

Film, kendi alanında kariyer sahibi diye nitelendirilebilecek bir suçlu olan Charlie Croker’ın liderliğindeki bir soyguncu çetesinin macerasını konu almaktadır. 


Çete, Los Angeles tarihindeki en büyük trafik sıkışlığını yaratarak yapmayı planladıkları altın soygunu için zaman kazanmak ister. Oluşturdukları kargaşadan kendi paçalarını sıyırabilmek adına kaldırımdan gidebilecek kadar küçük olan Mini Cooper’ı kullanırlar. Hedefleri, trafik açılana dek ortadan kaybolmayı başarmaktır.



Etiketler :

Yorumları göster
Yorumları gizle

6 yorum:

  1. İzlemedim ama izlemeyi düşünüyorum :) Güzel filme benziyor.

    YanıtlaSil
  2. Adsız1/10/2014

    bende showda izlemiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar izlemek istersen burada mevcut :)

      Sil
  3. Doğan1/10/2014

    keke nabıyon ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapalım dostum buralardayız işte :)

      Sil

OoOoOo kimleri görüyorum!

Bloğuma hoşgeldin değerli misafirim. Sana küçük bir haberim var!

Sen de beni Instagram'dan takip ederek en yeni gelişmelerden haberdar olabilirsin.

HEMEN TAKİP ET!

×