New Star Soccer Pro Lisans


Android işletim sisteminin ve İOS' un en sevilen oyunlarından biri olan bu oyun sizlerle paylaşıyoruz. 

Oyun eskiden 0.99$ olmasına karşın yeni sürümde ücretsiz olarak dağıtılıyor. Fakat şöyle bir sorun var. Oyunda başka takıma gitmek veya sözleşme yenilemek için Pro Lisans almak gerekiyor. Bu Pro Lisans ise 0.99$. İşte bu parayı vermeden Pro Lisans alma yönetimi.


  • Öncelikle oyunun Pro Lisanslı olanını indiriyoruz
  • Bir kariyer kuruyoruz ve bir maç oynuyoruz. 
  • Bir maç yaptıktan sonra oyundan çıkıyoruz. 
  • Google Play Store'yi açıp arama yerine New star soccer yazıyoruz. çıkan NSS uygulamasında indir yerine güncelle yazıyordur. 
  • Güncelliyoruz ve oyunu açıyoruz. 
  • Oyun artık full sürümde…
Bir teşekkür yorumunu ve bu yazıyı paylaşmayı çok görmeyin artık :)


Yorumları göster
Yorumları gizle

14 yorum:

  1. Eywallah reis sen olmasan nabarız.

    YanıtlaSil
  2. Patron knk hll sana ama bu oyun bende var :d :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanka belki lazım olur falan diyerekten :)

      Sil
  3. arkadaşım bunu arıyodu

    YanıtlaSil
  4. Bunu arıyodum knk vallaha iyi yaptın paylaşmakla

    YanıtlaSil
  5. Adsız1/20/2014

    ben hilesizi tercih ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pro Lisans ile oyundan daha fazla zevk alırsın..

      Sil
  6. Mustafa1/21/2014

    çok güzel oyun said la

    YanıtlaSil

OoOoOo kimleri görüyorum!

Bloğuma hoşgeldin değerli misafirim. Sana küçük bir haberim var!

Sen de beni Instagram'dan takip ederek en yeni gelişmelerden haberdar olabilirsin.

HEMEN TAKİP ET!

×