Konya Medeniyet Okulu Tanıtım Filmi


Günümüz dünyasında gerçekleşen tüm gelişmeler ile birlikte bireyi, aileyi, toplumu ve tüm insanlığı tehdit eden sorunları ancak erdemler, faziletler ve değerlerimiz ile çözebileceğimiz için medeniyet okulu. Tarihi ve kültürel mirasa dayanan,

ADALETİ Hz. Ömer’den,

CESARETİ Sultan Alparslan’dan,

HOŞGÖRÜYÜ Hz. Mevlana’dan,

BAŞARIYI Fatih Sultan Mehmet’ten,

ÇALIŞKANLIĞI Mimar Sinan’dan

öğreneceğimiz ve bu minvalde oluşturacağımız temel dinamiklerle MEDENİYET OKULU...


Etiketler :

Yorumları göster
Yorumları gizle

10 yorum:

  1. Halit Çaprazz3/06/2015

    Bugün biyoloji dersinde izleyip duygulanmistik

    YanıtlaSil
  2. M Said Koca3/06/2015

    Pusuya mı yattın la bunu paylaşmamı mı bekliyordun Halit'im :D. Yorumun için teşekkür ederim :).

    YanıtlaSil
  3. Anrdoid Kullanıcı3/13/2015

    Gayet güzel bir çalışma olmuş

    YanıtlaSil
  4. M Said Koca3/13/2015

    Katılıyorum takdire şayan bi' emek var.

    YanıtlaSil
  5. Hamza Gürdal3/13/2015

    10 numara 5 yıldız diyorum hocamm :)

    YanıtlaSil
  6. Berke Kayhan3/13/2015

    Güzel çalışma bro :)

    YanıtlaSil
  7. M Said Koca3/13/2015

    Bundan iyisi Şam'da kayısı :)

    YanıtlaSil
  8. M Said Koca3/13/2015

    Kesinlikle hocam :))

    YanıtlaSil
  9. Hamza Gürdal3/13/2015

    Video güzel olmuş yalnız :)

    YanıtlaSil
  10. M Said Koca3/13/2015

    Emeği geçen herkes mükemmel bir iş çıkarmış.

    YanıtlaSil

OoOoOo kimleri görüyorum!

Bloğuma hoşgeldin değerli misafirim. Sana küçük bir haberim var!

Sen de beni Instagram'dan takip ederek en yeni gelişmelerden haberdar olabilirsin.

HEMEN TAKİP ET!

×