Marjinal Beyin 2 Yaşında

Marjinal Beyin 2 Yaşında

Marjinal beyin, Marjinal beyin 2. yılı

Zaman gerçekten de su gibi akıp gidiyor... Çok değil bundan iki sene önce Blogger'a bu blog ile merhaba demiştim. İlk yazımı yazarken yaşadığım heyecanı hala ilk günkü gibi yaşıyorum. :)

"Marjinal Beyin" bloğumun ilk yaş gününü kutlamak nasip olmamıştı ama şu an iki yaşında ve her geçen gün biraz daha üstüne ekleyerek gelişmeye devam ediyor tabii ki bu konudaki başarısını bizleri hiç yalnız bırakmayan siz değerli okuyucularına borçlu.

Gerek yayınlarıyla gerek tasarımıyla genel içerikli bloglar sıralamasında hatırı sayılır bir yere sahip ve kuşkusuz bu okurların da daha çok ilgisini çekmekte. Neredeyse her gün aktif olmaya çalışıp bloğumla ilgilenmeye çalışıyorum ve gelen yorumları yanıtlamaya gayret gösteriyorum. Peki bu kadar uğraşmaya değiyor mu? Kesinlikle değiyor.

Doğum günü

Zaman zaman mutlaka aksaklıklar oluyordur ama iki yıl boyunca iyi idare ettiğimi düşünüyorum. İki yıllık bu süreçte bu yazıyla beraber 88 yazı yayınlamışım ve buna karşılık olarak 439 yorum yapılmış.

Yazımı bloğumda yaptığım son yenilikten bahsederek ve teşekkürle noktalamak istiyorum. Birkaç gün önce faaliyete geçen "Ne Dediler?" sayfasında okurlarının bloğum hakkındaki birbirinden güzel yorumlarını paylaşıyorum. Sen de bu sayfada yerinin olmasını istiyorsan bana buradan ulaşabilirsin. Son olarak katkılarından dolayı Hamza Gürdal'a sonsuz teşekkürler.
Yorumları göster
Yorumları gizle

21 yorum:

  1. Batuhan6/07/2015

    Vay be dostum iki sene mi oldu gerçekten? :)

    YanıtlaSil
  2. M Said Koca6/07/2015

    Oldu ya dostum :)

    YanıtlaSil
  3. Mustafa6/09/2015

    Vakit geçiyor :D 2sene önce bacağım kadardın :D

    YanıtlaSil
  4. M Said Koca6/09/2015

    Vakit geçiyor geçmesine de bacağım kadardın kısmı yanlış Alzheimer belirtileri bunlar bak :D

    YanıtlaSil
  5. Can Tanrıkulu6/09/2015

    Vay Be 2 sene oldu ha vakit gerçekten çok hızlı :D

    YanıtlaSil
  6. M Said Koca6/09/2015

    Dostlarımın sayesinde 2 yılı devirdik vallahi :)

    YanıtlaSil
  7. Vaaa o kadar olduğu le emmolu :))

    YanıtlaSil
  8. M Said Koca6/09/2015

    Olmuş demek ki emmolu :D

    YanıtlaSil
  9. Said hayat işte ne çabuk geçiyor said tablet için kusura bakma :-( nice 2 yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Problem değil. Takipçilerle beraber daha çook buralardayız :)

      Sil
    2. İnşallah :-)) takipteyiz...| ( sorun olmamasına sevindim)😀

      Sil
    3. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  10. Said hayat işte ne çabuk geçiyor said tablet için kusura bakma :-( nice 2 yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız3/18/2016

      Olmuşla ölmüşe çare yok

      Sil
    2. Bu sözü sana kim söylemişse ne kadar zeki dahi mükemmel bir kızmış degilmi?

      Sil
    3. Bu sözü sana kim söylemişse ne kadar zeki dahi mükemmel bir kızmış degilmi?

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Vay be kendimi burda bile övmüşüm bence büyük başaru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Zeki, dahi, mükemmel" gibi olumlu sıfatları titizlikle sıralamışsın. Kesinlikle öyle...

      Sil

OoOoOo kimleri görüyorum!

Bloğuma hoşgeldin değerli misafirim. Sana küçük bir haberim var!

Sen de beni Instagram'dan takip ederek en yeni gelişmelerden haberdar olabilirsin.

HEMEN TAKİP ET!

×