Her Kesime Hitap Eden Arabesk Ses

Her Kesime Hitap Eden Arabesk Ses


Arabesk dinlemeyi çok sevmeyen biri olan ben, nedense bu sesi dinlemek çok hoşuma gidiyor. Evet doğru bildiniz bahsettiğim kişi Serkan Kaya. Müthiş sesi ve yorumu ile adeta dinleyicilerinin gönlüne dokunuyor.

Kendisinin sesini kime benzettiğinizi az çok tahmin eder gibiyim. Arabesk denilince akla ilk gelen "İmparator" diye anılan İbrahim Tatlıses gelmekte. Serkan Kaya'nın emin adımlarla bu yolda yürüdüğünü hiç şüphesiz söyleyebiliriz.

4 yıl aradan sonra çıkardığı "Gönül Bahçem" isimli albümüyle arabesk müziğin en önemli temsilcilerinden Serkan Kaya, büyük beğeni toplamayı başardı.

Şimdi de sizleri albümdeki öne çıkan şarkılarla baş başa bırakıyorum. Keyifli dinlemeler.

Not: Play butonuna basmadan önce sitenin alt kısmındaki radyoyu durdurunuz.

Etiketler :

Yorumları göster
Yorumları gizle

12 yorum:

  1. Şarkılara harika bir yorum getirdi..ses harika benim favorim kalakaldım ve zor bela

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlenen birkaç sesin beden bulmuş hali demek aslında yanlış olmaz. Sesi, seslendirdiği parçalar dinlemeye değer diye düşünüyorum. Ben de yeni albümdeki sevdiğim parçaları yazıda yayınladım. Yorum için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Birsey degil....;-)) haklısın bu parçalarında hakkını yememek lazım. :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. “Sezar'ın Hakkı Sezar'a”

      Sil
    2. "Redde caesari quae sunt caesaris". Güzel söz söylemiş Hz. İsa

      Sil
    3. "Et quæ Dei sunt Deo"

      Sil

OoOoOo kimleri görüyorum!

Bloğuma hoşgeldin değerli misafirim. Sana küçük bir haberim var!

Sen de beni Instagram'dan takip ederek en yeni gelişmelerden haberdar olabilirsin.

HEMEN TAKİP ET!

×